srijeda, 25. svibnja 2011.

ŠTO SU TO JEDNOFAZNI, A ŠTO TROFAZNI ILI VIŠEFAZNI GELOVI?

Sigurno ste se susreli s tim da ste tražili gel, a prodavačica vas je pitala koji želite, trofazni ili jednofazni gel, ako je i to znala. Vi, onako u čudu je gledate i ne znate što bi ste joj odgovorili. Ja sam prije mislila: ''Pa dajte mi onaj s kojim mogu zaraditi, gdje će mi se mušterije vraćati i koji se neće odizati, a sjajit će se tako da ću vidjeti iz aviona!'' I sve to lijepo zapakirano u jednu kutijicu i ne preskupo. Hm to mi se sviđa, ali naravno kako mi ljudi volimo komplicirati stvari, tako smo zakomplicirali i to s gelovima. Dakle vratimo se na temu.

JEDNOFAZNI GEL je onaj gel koji ima sve tri faze ugradnje noktiju. Usporedila bih ga s šamponom 2 u 1, gdje imamo šampon i regenerator u istoj bočici. Tako je i s tim gelom, ima podlogu, modeliranje i sjaj isto tako u jednoj posudici.
TROFAZNI ILI VIŠEFAZNI GEL je onaj gel koji te tri faze ugradnje noktiju ima posebno. Znači svaka faza ima svoj gel. 1.Osnovni ili bonding gel, 2.modelirajući gel i 3.sjajni gel
Kako ja radim?
Do sada mi je bilo dobro raditi s trofaznim gelovima, ali uvijek miješam gelove. Npr. uzmem osnovni gel za podlogu, nekakav jednofazni ili višefazni za modeliranje i sjajni za sjaj. Pokazalo se da mogu napraviti više noktiju s više gelova (logično).
Sjaj mi odlično očuva gel do nadopune, ne pohabaju se jako, osnovni mi super stvori podlogu za modelirajući gel i lijepo mi poveže prirodnu pločicu nokta s modelirajućim gelom

Nema komentara:

Objavi komentar