srijeda, 25. svibnja 2011.

Dezinficirajte svoju rašpicu!





Nikada mi nitko nije rekao: "Dezinficirajte svoju rašpicu!", sve dok nisam polagala za instruktora. Molim!? Pa kako ću dezinficirati rašpicu? Vrlo jednostavno i lako. U ljekarnama možete kupiti sredstva za dezinfekciju. Najčešće je to Asepsol ili Plivasept. Mogu biti razrijeđeni, a možete ih i sami razrijediti. Zašto je ovo važno? Zato što ste tako osigurali čistoću u vašem salonu, jer nije samo dovoljno dezinficirati rašpice već i cijeli salon. Bakterije i virusi vrlo su česti u našem poslu pa s čestim dezinficiranjem vašeg pribora i salona možete odahnuti što se toga tiče.
Kako dezinficiramo rašpice? Vrlo jednostavno. Poslažite svoje, već korištene rašpice na ubrus i poprskajte ih sredstvom s jedne i s druge strane. Ostavite da se osuši i vaš pribor je čist. Isto tak kada krećete raditi pošpricajte klijentičine ruke, s istim sredstvom, malo pričekajte i opet ste sigurni.
Ovo vam pišem zato što sam na Staru godinu susrela se s jednom poznanicom. Imala je lijepo izgelirane nokte, ali sam primjetila da na malom noktu nešto nije u redu. Naravno ja moram sve znati, pa sam je pitala: „Draga što si to radila na prstu?“, a ona će: „Ma, joj! Bio mi je prerašpan nokat pa mi se upalilo. Gnoj, doktor i rezanje.“ Daljnjim razgovorom sam joj objasnila da joj je možda nokat i bio prerašpan, ali ako joj se gnojilo iako je pila antibiotike, infekcija ne može biti od samog prerašpavanja, nego je zaradila neku bakteriju ili virus. Znači slaba briga o priboru koji se koristi.
Preporuka je da pita djevojku koja joj radi nokte koje joj rašpice trebaju za raditi i neka si ih sama kupi. Investicija od 40 kn., ali je onda sigurna da su te rašpice korištene samo na njoj. Tako, kada ide raditi nokte neka ponese svoj pribor. Naravno bila je oduševljena time i svidio joj se moj savjet. Tako savjetujem i vama svima koji čitate moj blog. Dezinficirajte obvezno sve, ali i ponudite klijentici da kupi rašpicu koju ćete koristiti samo na njoj.

Nema komentara:

Objavi komentar